Сторінки

Опис педагогічного досвіду

 

ОПИС

ДОСВІДУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

МАКСЬОМИ АЛІНИ БОРИСІВНИ

Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, казки, музики, фантазії,творчості. Без цього вона — засушена квітка.

В. Сухомлинський

 

Освітній процес в даний час неможливий без використання інформаційних ресурсів, доступ до яких стає необхідною умовою, що забезпечує формування пізнавальної мотивації. Використання інформаційних технологій підвищує зацікавленість учнів предметом навчання, сприяє кращому засвоєнню досліджуваного матеріалу, скорочує втрати часу при проведенні занять. Вчити і вчитися з інтересом і максимальною ефективністю в сучасній школі вже сьогодні можна за допомогою ІКТ та електронних освітніх ресурсів нового покоління.

В своїй роботі прагну використовувати різні підходи і прийоми для того щоб зацікавити учнів, викликати глибокий інтерес до української пісні, класичної і сучасної музики. Прагну щоб кожен урок приносив радість і задоволення як учням так і вчителю. Стараюсь йти в ногу з часом. На уроках музичного мистецтва застосовую сучасні інформаційні технології: мультимедійні дошки, електронні музичні енциклопедії, ресурси інтернету, що сприяє всебічному і гармонійному розвитку особистості дитини, її творчих здібностей.

Найбільш доцільним є використання на уроках музичного мистецтва електронних посібників. Саме вони сприяють моделюванню різноманітних педагогічних ситуацій, оперативності у зміні застарілої навчальної інформації, розбудові моделі навчання особистості з урахуванням особливостей її пізнавальних процесів.

У своїй роботі практикую різні типи уроків: уроки вивчення нового матеріалу, комбіновані, монотематичні уроки, присвячені творчості окремого видатного композитора або його відомого твору, нетрадиційні уроки, на яких є можливість звільнитися від «схеми» стандартного уроку. Щоб активізувати розумову і творчу діяльність учнів, застосовую активні методи і прийоми роботи на уроці такі як: метод проектів, рольові імітаційні ігри, виконавський конкурс, асоціативні павутинки та ланцюжки, метод моделювання процесу творчості; метод порівняння.

Працюю над створенням мультимедійних проектів та презентацій, відеорядів, слайд-шоу , без яких неможливо уявити сучасний урок музики.

Немає коментарів:

Дописати коментар